loading...

اینجا یه چاپخونه اس...

بازدید : 1864
11 زمان : 1399:2

چاپ پوستر چيست؟

چاپ پوستر‏ وسيله اي براي اعلان خبر در مورد رويدادها و موضوعات مختلف است كه عموما به ‏صورت عمودي طراحي شده و به نمايش در مي آيد. ابعاد طراحي پوستر بايد مناسب براي مشاهده از ‏فاصله نزديك باشد. پوستر هاي قطع ‏A3‎براي گردهمايي ها، همايش ها ، اجراهاي تئاتر، انواع نمايشگاهها، ‏روي داد هاي علمي و هنري، ارائه هاي دانشجويي و... به كار مي رود.‏

مناسبترين انتخاب براي چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در كمترين زمان و با كيفيتي مطلوب، چاپ ديجيتال ‏است. ‏

چاپ پوستر چيست؟

چاپ پوستر‏ وسيله اي براي اعلان خبر در مورد رويدادها و موضوعات مختلف است كه عموما به ‏صورت عمودي طراحي شده و به نمايش در مي آيد. ابعاد طراحي پوستر بايد مناسب براي مشاهده از ‏فاصله نزديك باشد. پوستر هاي قطع ‏A3‎براي گردهمايي ها، همايش ها ، اجراهاي تئاتر، انواع نمايشگاهها، ‏روي داد هاي علمي و هنري، ارائه هاي دانشجويي و... به كار مي رود.‏

مناسبترين انتخاب براي چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در كمترين زمان و با كيفيتي مطلوب، چاپ ديجيتال ‏است. ‏

چاپ پوستر يكي از مهم ترين عواملي است كه سبب مي شود شركت ها و واحدهاي تجاري ساده تر از هميشه به تبليغ برند تجاري خود بپردازند. از آنجايي كه معرفي اهداف تجاري شركت يكي از پارامترهاي اصلي شفاف سازي زمينه كاري براي مخاطبان است به همين خاطر چاپ پوستر بزرگ به رسيدن به اين هدف بسيار كمك مي كند. پوسترهاي چاپ شده بسيار ،به افراد جهت رساندن مفهومي كه به دنبال آن هستند ياري مي كند. چاپ پوستر سبب مي شود راه هاي كاري جديد و نوبامعرفي برند تجاري شما پيش روي شما باز شود.

مواردي كه براي چاپ پوستر مورد استفاده قرار مي گيرد چيست؟

1 - چاپ پوستر سبب مي شود يك برند تجاري معرفي شود

2 - چاپ پوستربزرگ به جهت تبليغات بسيار موثر است

3 - زماني كه قصد داريم يك پوشش خبري را منتقل كنيم به راحتي از پوسترهاي ديواري مي توانيم كمك بگيريم.

4 - با استفاده از چاپ پوستر بزرگ به سادگي مي توان آثار هنري را با كمترين قيمت طرح شده به چاپ رساند.

چاپ پوستر بزرگ

شما زماني كه قصد داريد در يك همايش يا كنفرانس پيرامون يك محصول يا كار خاصي به بحث با ديگران بنشينيد با استفاده از يك پوستر بزرگ مي توانيد به سادگي از طريق تصويري با افراد ارتباط برقرار كنيد. يكي از روتين ترين راه هايي كه اين روزها به منظور بازاريابي بهتر مورد استفاده قرار گرفته است چاپ پوستر بزرگ است.

به راحتي در فضاهايي مثل نمايشگاههاي كتاب شاهد اين هستيد كه با چاپ پوسترهاي بزرگ قسمتي از فضا را پوشش مي دهند و به معرفي محصولات خود مي پردازند. براي نمونه ديگر مي توانيم به پوسترهايي كه به منظور كارهاي خدماتي آرايش بهداشتي در مطب هاي پزشكان است نيز اشاره كنيم. كاربردهاي چاپ پوستربزرگ معرفي نامه بسيار طولاني دارد. شما به راحتي در هر حيطه اي كه مد نظر داشته باشيد مي توانيد به چاپ پوستر بپردازيد.

خدمات ارائه شده چاپ :

تحرير 80 گرمي

گلاسه 135 گرمي

گلاسه 170 گرمي

گلاسه 200 گرمي

براي مورد استفاده قرار دادن اين پوسترها در ابتدا بايد از يك تصوير با رزولوشن بسيار بالا بهره گرفته شود. به همين خاطر از جمله كارهاي مقدماتي عبارت است ازفاصله 5 سانتي متري از هر طرف از طرح مدنظر ،حال اين اندازه مي تواند به صورت دلخواه تغيير كند. طرح عموما به صورت فول رنگ يا چهار رنگ روتين به انجام مي رسد.

چاپ پوستر ديواري

فرم، رنگ و فونت از جمله مواردي است كه بايد در چاپ پوستر ديواري به آن توجه شود. از آنجايي كه براي چاپ پوسترهاي بزرگ به منظور كارهاي تبليغاتي استفاده مي شود نيازي نيست كه اين سري از كارها در شكل هاي نامتعارف و بزرگ به چاپ برسد. اگر اين كارها زياد از حد شلوغ و رنگي باشد مفهوم اصلي را بيان نمي كند.

به همين خاطر در زمان چاپ پوستر ديواري بايد سعي شود از رنگ كمتر و طرح كمتر استفاده شود. اين امر سبب مي شود چاپ پوستر ديواري مفهمومي تر و ساده تر موضوع را بيان كند. وظيفه اصلي پوستر عنوان يك خبر است حال اين خبر مي تواند يك پوستر كوچك باشد يا يك بنر تبليغاتي بزرگ بنابراين بايد توجه شود مفهوم در كوتاه ترين زمان ممكن با استاندارد و اصول تبليغاتي به نمايش گذاشته شود.

سه پارامتر اصلي در چاپ پوستر:

1- رنگ :

روانشناسي رنگ ها در زمان چاپ پوستر ديواري بايد رعايت شود. به عنوان مثال استفاده از رنگ هاي سرد و گرم هر كدام پروسه مخصوص به خود را دارد. رنگ هاي گرم بهتر است براي تبليغات در زمينه لباس يا خوراكي مورد استفاده قرار بگيرد زيرا سبب مي شود هيجان بيشتري در افراد القاء شود. از سوي ديگر از رنگ هاي سرد توصيه مي شود براي كارهايي كه نياز به آرامش روحي رواني دارد استفاده شود. به عنوان مثال معرفي كارهاي خدماتي كه احساس امنيت بيشتري را با آرامش در افراد ايجاد مي كند.

2- فرم :

فرم ها نيز همانند رنگ ها داراي اصول و قواعدي مشخص هستند. به عنوان مثال از خطوط سنگين براي كارهاي تبليغاتي شركت هاي خودرو سازي استفاده مي شود تا بازخورد مناسب تري داشته باشد. و از خطوطي كه منحني بيشتري دارند بر اساس قوانين و اصول طراحي در زمينه عروسك سازي و تبليغات خوراكي ها بيشتراستفاده مي شود.

3- فونت :

فونت ها نيز در زمان قيمت چاپ پوستر ديواري بايد رعايت شود. شما براي چاپ طرح ها بايد اصول استاندارد را رعايت كنيد به عنوان مثال المان هاي جغرافيايي با المان هايي كه براي چاپ يك تبليغ كارتني مورد استفاده قرار مي گيرد بسيار متفاوت است.

جمع بندي نهايي :

در نهايت براي چاپ پوستر به شما پيشنهاد مي كنيم اصول هايي كه در زمينه كار مد نظر شما است به درستي انجام دهيد. تركيب همه عوامل در كنار يكديگر اگر به درستي انجام بگيرد سبب مي شود شما به اهداف خود نزديك تر از قبل شويد.

در خانه طراحان سام چاپ پوستر با بهترين كيفيت و دقت و همچنين با استفاده از بهترين دستگاهها و جوهرهاي اروپايي به مشتري ارائه ميشود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره.
پس با ما همراه باشید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 71
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 30343
  • بازدید سال : 44909
  • بازدید کلی : 2002671
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی